زندگی.عشق.عقل.مرگ

زندگی گفت: که آخر چه بود حاصل من

عشق فرمود: تا چه بگوید این دل من

عقل نا لید: کجا حل شود این مشکل من

مرگ خندید: در این خانه ی ویرانه ی من

تقدیم به "ه.ق"

                                                                      عزیزم تولدت مبارک

                                                                      

 

 

چشمه تشنه

یه چشمهء تشنه!

         دوای دردش؟

آبی عشق!

 با آبی عشق پر گشودن زیباست

         هر لحظه به یاد تو سرودن زیباست

               منظورم از این ترانه می دانی چیست؟!

                         یعنی که همیشه با تو بودن زیباست

 

 

 

*!

غزال اگر به کمند اوفتد عجب نبود

عجب فتادن مرد است در کمند غزال 

شروع

یادته اون وقتا برام می نوشتی. هر روز صبح و ظهر و شب میو مدم تا نوشته هاتو بخونم. یادش بخیر چه ذوقی داشتم. نمی دونم الان چی شده که باید ازت خواهش کنم که بنویسی. اما اشکالی نداره. از این به بعد من می خوام از عاشقونه هامون بنویسم. بنویسم که هنوز عاشقتم. که هر روز بیشتر عاشقت من شم عزیز کوچولوم.

صبحدم مرغ چمن با گل نو خواسته گفت

ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی

هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

بی تو!

 روی بخار شیشه

 نوشتم این زمستون

بی تو بهار نمیشه