دوست داشتنی!

خورشید دوست داشتنی است بخاطر وسعت روحش که شب هنگام ناپدید می شود تا :

ماه فراموش کند حقیقت تلخی را که از او نور می گیرد!

۵ وارونه!

گفت پنج وارونه چه معنا دارد ؟♥

خواهر کوچکم این را پرسید♥

 من به او خندیدم!♥

 کمی آزرده و حیرت زده گفت♥

 روی دیوار و درختان دیدم!♥

بازهم خندیدم!♥

 گفت دیروز خودم دیدم♥

مهران پسر همسایه پنج وارونه به مینو میداد♥

 آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید♥

 بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم♥

 بعدها وقتی غم♥

 سقف کوتاه دلت را خم کرد♥

 بی گمان می فهمی♥

 پنج وارونه چه معنا دارد ؟

شیر و آهو!

خیلی سخته که ببینی یه آهو اسیر پنجه های یه شیر شده!!!

 ولی تلخ تر از اون اینه که ببینی یه شیر اسیر چشمهای یه آهو شده!!!

آسمان

ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟

              به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟

آ .ی