با من باش

لحظه ای با من باش،

تا از آن لحظه برویم تا گل

که ببندم از نگاه تو به هر ستاره پل

لحظه ای با من باش،

تا که از تو نفسی تازه کنم

یا از آن لحظه ی با تو سفر آغاز کنم

سفری تا ته بیشه های سر سبز خیال

تا به دروازه شهر آرزوهای محال

سفری در خم و پیچ گذر ستاره ها

از میون دشت پر خاطره ی ترانه ها

لحظه ای با من باش،لحظه ای با من باش

لحظه ای با من باش،

تا به باغ چشم تو پنجره ای باز کنم

از تو شعر و قصه و ترانه ای سازکنم

شعری هم صدای بارون

رنگ سبز جنگل و آبی دریا

قصه ای به رنگ و عطر

قصه های عشق عاشقای دنیا

از یه لحظه تا همیشه

می شه از تو پر گرفت تا اوج ابرا

کوچه پس کوچه ی شهرو

با خیالت پرسه زد تا مرز فردا

لحظه ای با من باش

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 21 تیر 1385 ساعت 20:39 http://joojetighi.blogsky.com

سلام عالیه و جالب
یسر به من بزن خوشحال میشم
با تیادل لینک موافقی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد