میمیرم برات!

میمیرم برات

نمی دونستی میمیرم بی تو بدونه چشات

رفتی از برم

نمی دونستی که دلم بسته به سازه صدات

آرزومه که نمی دونستی که من میمیرم برات میمیرم برات

عاشقم هنوز

نمی خوام که بمونی بسوزی به سازه دلم

گفتی من میرم

نمی تونستی بری به فرداها گله خوشگلم

برو راهی نیست تا فرداها یاره خوشگلم

بمون با دلم

سفرت به خیر

اگه میری از اینجا تک و تنها به یه شهره دور

برو که رفتن بدونه ما میرسه به یه دنیا نور

برو که رفتن بدونه ما میرسه به یه دنیا نور

به یه دنیا نور

سفرت به خیر

برو گر شکستی ز من میتونی دوباره بساز

با دلی شکسته و نا امید تو بازم بساز

با دلی شکسته و نا امید تو بازم بساز

تو بازم بساز

نمیخوام بیای

نمیخوام میونه تاریکیه من تو حروم بشی

نمیخوهم ازت

نمیخوام مثه یه شمع بسوزی برام تا تموم بشی

برو تا تو بزرگی  که میخوام فقط آزروم بشی

نمیخوام بیای

نمیخوام میونه تاریکیه من تو حروم بشی

نمیخوام ازت

نمیخوام مثه یه شمع بسوزی برام تو حروم بشی

برو تا تو بزرگی  که میخوام فقط آزروم بشی

آزروم بشی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد